Wednesday 25 October 2017

Professional Forex Trader Intervju(2)


Intervju med Forex Trader Leslie Stayton Namn: Leslie Stayton Profession: Prof. Forex Trader Plats: Dallas, USA Hur länge har du handlat valutor Jag har handlat valutor 4,5 år nu. Vad är din handelserfarenhet innan jag handlade Forex marknaden? Jag har aldrig handlat någon finansmarknad innan, Forex var min första handelsupplevelse. Handlar du Forex för att leva Ja, det är mitt heltidsjobb i 2 år. Gör du pengar för handel valutor I39m tjäna pengar valutor valutor i ca 2 år innan jag var inte lönsam alls, blåste jag ut två 10.000 konton Vad är din genomsnittliga returnmonth för de senaste 12 månaderna Kan du beskriva din arbetsstation setup 2 193939 platt skärmar Hp xw9400 Workstation Windows XP Hemversion Vilken kartläggningstjänst använder du 39am med FXtrek Intellicharts. (Kostnad 100Month) Vilka är dina favoritvalpar för att handla GBPUSD och EURUSD Vilka är dina favorithandelssessioner Euro och NY-handelssessioner Hur många timmars spenderar du valutahandel Beskriv din bästa handel, vilket valutapar, varför du placerat det och hur Mycket vinst gjorde du. Jag kommer aldrig glömma, det var under en NFP-rapport, nyheterna kom ut och EURUSD gick ner 70 pips om några sekunder på mina diagram, mina mäklare citat hade någon form av förseningar och jag kunde skriva in 25 standardpartier 70 pips högre som Det faktiska citatet, efter några sekunder, ändrade min mäklare citat och jag var upp 70 pips. Hur som helst, jag har stängt den handeln för en 185 pip vinst på 15 min och det gjorde mig 46250. Jag var väldigt glad med det resultatet Vilket var ditt största misstag någonsin Blåser ut mina första 2 konton .. Vad är din nuvarande konto storlek När du handlar en handel, använder du teknisk analys, grundläggande analys eller en kombination av båda I39m med båda, grundläggande När jag handlar nyhetshändelser, diagrammönster (tekniskt) när jag söker efterbrott Vilka tidsramar ser du på 1 min, 5 min, 15 min, 60 min och ett dagligt diagram. För det mesta handlar jag om 5 min-diagrammet. Vilka är dina regler för hantering av pengar när du handlar förex Hur hanterar du risken Min stoppförlust ställs alltid till 20 pips för EURUSD och 30 pips för GBPUSD (ingår i spridningen). Jag kommer aldrig riskera mer än 1,5 av mitt totala eget kapital på 1 singelhandel När handeln3939 fungerar ut inom 20 minuter kommer jag att stänga den. Hur lång tid tenderar du att hålla en handel 5 till 20 minuter Vilka lektioner har du lärt dig som har hjälpt dig att hitta lönsamma affärer och hålla förluster relativt små Var tålmodig och vänta på höga sannolikhetstillfällen, en riktig post är 85 av en vinnande handel. Förbättra aldrig din slutförlust och bli inte alltför girig Vad tycker du som en valutahandelare som nya handlare bör fokusera på? Lär dig hur man handlar (kurser, mentor.), Bli disciplinerad och bestämma vilken typ av handelsstil som passar din personlighet, som kan Vara scalping, dag handel, swing trading eller position trading. Lär dig några framgångsrika mönster som ger lönsamma resultat och håller fast vid dem. Glöm inte att ha en bra arbetsdator Personligen skulle jag rekommendera en stationär dator med 2 platta skärmar och inte en liten bärbar dator, jag undrar fortfarande hur människor kan handla med det. Vilka indikatorer har du hittat mest användbara, såsom Slow Stoch, Fibonacci , ADX, RSI, etc. Jag använder inte indikatorer eftersom de flesta av dem ligger bakom. Jag använder grundläggande analys och kartmönster (titta på breakouts). Från vad du hittills har lärt dig om handel med valutamarknaden, vilka förändringar kan du göra i framtiden, jag känner inte behovet av att förändra någonting eftersom jag gör bra pengar förexhandel. Senaste Forex Intervjuer Alexander Smirnov och Georgiy Pavlov är här idag för att svara på dina frågor och berätta om LarsonHolz IT Ltd Alexander Smirnov, chefen för avdelningen för kontroll och revision i LarsonHolz IT Ltd och Georgiy Pavlov, ledande expert på utvecklingsavdelningen, Är här idag för att svara på dina frågor och berätta om företagsprofilen. Intervju med chefen för handel på HiWayFX - Alexander Chepurko Alexander Chepurko är handelschef på HiWayFX och ansvarar för att hantera genomförandet och överföringen av kundorder och sitter i riskhanteringskommittén. Han har också en del i att informera och utbilda våra kunder med sin forskning och expertanalys av valutamarknaden. J. P. Morgans Jamie Dimons fick plötsligt en hel massa ägg på hans ansikte. Vi behöver ingen reglering. Vi behöver inte någon Fed kontroll, opined Jamie Dimon, inte för länge sedanhahthis slags påminner mig om öppningslinjerna till Pink Floyds klassiska album, Brick in the Wall. Hitta en Forex BrokerSlideshare använder cookies för att förbättra funktionalitet och prestanda och att ge dig relevant reklam. Om du fortsätter att surfa på webbplatsen godkänner du användningen av cookies på denna webbplats. Se vår användaravtal och sekretesspolicy. Slideshare använder cookies för att förbättra funktionalitet och prestanda och förse dig med relevant annonsering. Om du fortsätter att surfa på webbplatsen godkänner du användningen av cookies på denna webbplats. Se vår sekretesspolicy och användaravtal för detaljer. Utforska alla dina favoritämnen i SlideShare-appen Få SlideShare-appen att spara till senare, även offline Fortsätt till mobilsidan Ladda upp Logga in Registrera dig Dubbelklicka för att zooma ut Intervju med Pro Forex Trader Lynette Allen Dela den här SlideShare LinkedIn Corporation kopiera 2017 Trading Lifestyle Podcast: Trading Heroes Forex Trading Blog Pro Trader Intervjuer Explicit EP26 Greg McLeod: Scalping Forex, En Huvudsaklig Yahoo Handel Och Hans Stora Varför Det finns daghandlare och då finns det scalpers. Om du trots dagens trading är hård, kan scalping vara ännu hårdare. Eller är det I det här avsnittet sätter jag mig ner med framgångsrik scalper Greg McLeod och lär mig hur han började, Explicit EP24 Joel Kruger: Investeringsbanker Vänd Pro Forex Trader Det finns något om handel som lockar vissa typer av människor. Eftersom du är här är du förmodligen en av dessa personer. Joel var hooked på handel efter att ha sett ett handelsgolv och även om hans resa till professionell handel tog några intressen. Explicit EP22 Andrew Mitchems Odd resa till att bli en framgångsrik Forex Trader Om du kände Andrew Mitchem innan han blev en framgångsrik Forex-handlare, skulle du aldrig ha gissat att han skulle bli en. Detta beror på att han hade en av de mest osannolika tidigare yrkena. Allt detta och varför handlare har de bästa semestern. Explicit EP18 Hur Reynaldo Soriano gör en levande handel 1 timme en dag I det här avsnittet hade jag nöjet att prata med Reynaldo Soriano, en professionell näringsidkare som ursprungligen kommer från Australien, men bor nu i San Francisco Bay Area. Han delar många personliga erfarenheter och hur han kom tillbaka från en stor förlust till t. Explicit EP17 Bank Återförsäljare Turned Independent Trader Walter Vannelli delar sin erfarenhet Detta avsnitt av Trading Lifestyle Podcast presenterar Walter Vannelli. Han är en oberoende Forex från Italien. En intressant sak om Walters handelsbakgrund är att han brukade vara en återförsäljare vid en bank. Explicit EP16 Hur anpassad programmering kan hjälpa nästan alla näringsidkare med Shaun Overton Shaun Overton är en Metatrader och Ninja Trader programmerare och har en av de bästa Forex-relaterade YouTube-kanalerna (enligt min mening). Jag sätter mig ner för att prata med honom och ta reda på hur nästan alla Forex-handlare kan dra nytta av automatisering. Explicit EP15-handel för en levande riskerar bara 8 till 12 pips per handel: Kim Krompass Är det verkligen möjligt att bara riskera 8 till 12 pips per handel och handel för levande Detta är faktiskt ganska vanligt för Kim Krompass. Hon är en av de enda handlare som jag pratade med det var faktiskt framgångsrikt från början. Explicit EP6 Hur Colin Jessup gick från Warehouse Worker till Professional Forex Trader och Snabbare Fund Manager Välkommen till denna månads episod av The Trading Lifestyle Podcast. I det här avsnittet satte jag mig ner med Colin Jessup och fick reda på exakt hur han gick från att arbeta i ett lager till Forex Trading. Men det är inte allt, Explicit EP4 Adam Jowett om att inte ha en mentor, slår cancer och handlar för en levande episod av The Trading Lifestyle Podcast i denna månad presenterar Adam Jowett, en heltidspraktiker från Sydney, Australien. Att handla ut ur hans garage, Adam kanske inte är vad du ser en proffsörare ut att vara, Explicit EP3 Ex-Olympian Chris Lori och Hur Sport Ansök till Forex Trading På denna episod av Trading Lifestyle Podcast är jag glad att ha Professional Trader , Fondförvaltare, handelsmentor och före detta olympiska, Chris Lori. Jag förstår precis hur han började i handel, vad har bidragit till hans framgång och den. Explicit EP2 Full-Time Trader Intervju: Jessica Peletier, AKA Rogue Traderette Hej Traderstoday, Jag är stolt över att presentera nästa intervju i min serie som heter The Trading Lifestyle Podcast. Min första intervju med Pro Trader Haji Warithu gick bra och jag hoppas att du njuter av denna intervju eftersom det var mycket roligt. Dripping med värde Bästa podcast någonsin Jag får insikter, motivation, idéer och verkligen omsättbar information baserat på hur användbar informationen den är. Inte handlingsbar som i plockar, men omsättbar som i saker jag kan undersöka för att förstå och hjälpa till att göra min handel bättre. Det är coolt att höra värden bli bättre och bättre i att intervjua sitt folk också. Denna podcast blir bara bättre och bättre Jag ser fram emot att lyssna på den varje vecka och har redan lyssnat på några av dem 3-4 gånger och hör någonting nytt nästan varje gång Tack så mycket för att ha en sådan användbar podcast och inte skamlöst pluggar dina egna produkter eller dagordning :-) fem stjärnor till glömska Stort arbete Kanske intervjun - aren behöver lite träning eller erfarenhet, men gästerna är fantastiska och informationen finns inte någon annanstans. Dess råa, jordnära, nitty gritty handelsrådgivning. Mycket riktiga saker Bra podcast

No comments:

Post a Comment